Навчальна книга — Богдан (Тернопіль)
ВІЛЛЕМС, Поль. Сніг. Зелене кошеня. Різдвяні вистави для дітей. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2012. — 56 с. — (Серія «Класна світова класика»).
У збірці вистав для дітей одного з найоригінальніших представників бельгійського «магічного реалізму» Поля Віллемса у формі дотепних різдвяних оповідок піднімаються численні загальнолюдські морально-етичні, суспільні та культурні проблеми.
ГУМЕНЮК, Надія. Янгол у сірому. Роман. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 296 с. – ISBN: 978-966-10-2620-8. Обкладинка: М’яка.
У кожній з новел, які складають архітектоніку роману Надії Гуменюк «Янгол у сірому», — окрема людська доля, що використовується або занепадає у нестримному крутежі історії. Але всі вони зав’язуються у тугий сюжетний вузол навколо криниці, що колись стояла на хуторі, а тепер опинилася у «царському» селі. Пам’ять води невмируща, а час робить над нею нове коло... Ніщо не минає безслідно, все має своє продовження. Такий лейтмотив роману — сучасної варіації біблійної притчі про Авеля і Каїна.
ГУМЕНЮК, Надія. Янгол у сірому. Роман. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 200 с. – ISBN: 978-966-10-2830-1. Обкладинка: Тверда.
У кожній з новел, які складають архітектоніку роману Надії Гуменюк «Янгол у сірому», — окрема людська доля, що використовується або занепадає у нестримному крутежі історії. Але всі вони зав’язуються у тугий сюжетний вузол навколо криниці, що колись стояла на хуторі, а тепер опинилася у «царському» селі. Пам’ять води невмируща, а час робить над нею нове коло... Ніщо не минає безслідно, все має своє продовження. Такий лейтмотив роману — сучасної варіації біблійної притчі про Авеля і Каїна.
ДЕВ’ЯТКО, Наталія. Скарби Примарних островів. Книга 2. Кохана Пустельного Вітру: Роман / Наталія Дев’ятко. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2012 — 320 с.
В основу другої частини пригодницько-фентезійної трилогії для дітей і дорослих лягла історія протистояння між безіменною сірою Імперією, створеною Химерою, давньою, майже безсмертною істотою, яка нині займає посаду головного радника Імператора; й останніми з піратських капітанів, які хочуть повернути у світ чарівництво і свободу вибору, а також владу над морями, що раніше цілком і повністю належала їм.
ЛИС, Володимир. Щоденники Ієрихар : роман. Ваза : повість. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 160 с. Серія: Горизонти фантастики.
Троє дітей, чоловік-невдаха, неозорі городи, школа… Здається, усе надто банально і просто. Якби ж то не дивні сни та відчуття на межі божевілля, якби ж то не раптове осяяння – «То хто ж я насправді? Хто живе в мені?». І відповідь: «Ієрихар. Насправді я – Ієрихар, мешканка Трамедіону, астробіологічний космодослідник, супермагістр, наймолодший в історії планети автор наукового закону». Перетворення і перевтілення, запитання і відповіді, бажання та обов´язок сплелися у єдиній душі та двох тілах жінки. Хто переможе у ній? Любов чи безсмертя?
МЕТЕРЛІНК, Моріс. Блакитний птах. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2011. — 120 с. — (Серія «Класна українська класика»).
Це нове коментоване видання всесвітньо відомої феєрії "Блакитний птах” лауреата нобелівської премії в галузі літератури Моріса Метерлінка в перекладі з французької Д.о. Чистяка. Феєрія введена до програми зі світової літератури у середній та вищій школах.
РАДУТНИЙ, Радій. Важка чоловіча робота. Роман. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 624 с. Серія: Українська містика.
Багато скарбів ховають землі та води України, але трапився серед них один такий, що буквально сколихнув усю спільноту «чорних археологів». Ніхто достеменно не знав, що воно, але навіть чуток вистачило для того, щоб одночасно кілька зграй кинулися на пошуки загадкового скарбу – й суходолом, й вниз по Дніпру. Справжні бої влаштовували вони дорогою, з стріляниною, з жертвами, з потопленням кораблів та допитом полонених. Кров’ю й насильством позначився їхній шлях до мети, супроводжувався коханням та ненавистю, страхіттям та жахом – бо коли не вистачило сил у живих, вони гукали на допомогу і мертвих, і ненароджених… Багато моторошних відкриттів чекало на тих, хто вперше мав справу з цим бізнесом, тому що стерлися кордони між людськими та звірячими почуттями в його учасників. Не завжди вдавалося розрізнити, чи ще людина перед тобою, чи вже щось інше – бо не лише світ живих сколихнувся від тої чутки, але й дещо інше…
Національний Книжковий Проект (Київ)
КОТЛЯРЕВСЬКИЙ, Іван Петрович. Енеїда [Текст]. Наталка Полтавка : для ст. шк. віку / Іван Котляревський ; [передм. О. Колінченко]. — Вид. 2-ге, без змін. — Київ: Національний Книжковий Проект, 2012. — 288 с. — (Бібліотека шкільної класики).
Піраміда (Львів)
ВИННИЧУК, Юрий. Вікна застиглого часу. — Львів: Піраміда, 2012. — 216 с. — Серія: Приватна колекція.
У цій книзі Юрія Винничука постає дивовижний світ, побачений очима дитини, де реальність переплітається з фантастикою, а казка з дійсністю, де чарівниці й відьми такі ж буденні, як сажотруси або двірники.
БРИЖАК, Марта. Червона стрічка : [оповідання] / Марта Брижак. - Л. : Піраміда, 2012. - 95 с. - (Бібліотека PostПоступу).
Пороги (Дніпропетровськ)
КАЙ Ольга. Портрет з минулого / Іл. Алла Марковська. – Дніпропетровськ : Пороги, 2012. – 80 с.
Ольга Кай пише фантастику, але це не шаблонна фантастика - авторка малює словом, відчуваючи найтонші нюанси образів своїх героїв і змальовуючи найсуперечливіші почуття. Її герої - неоднозначні, складні, самобутні. А теми, яких торкається молода письменниця, напрочуд актуальні для сучасного світу. Це й екологія, й духовне зубожіння суспільства, й моральний вибір героїв, і пізнання себе. Та насамперед Ольга пише для людей і про людей, бо її герої та їхні емоції близькі і зрозумілі нашим сучасникам, не зважаючи на те, чи живуть вони у нашому рідному місті, чи прийшли з паралельних світів та інших часів.
ХІЛЬ, Ніна Петрівна. Золотий ховрашок : [повість-феєрія] / Ніна Хіль. – Д. : Пороги, 2012. – 171 с.
Прудкий равлик (Київ)
МУЛЯР, Марина. Гра. Рівень перший: Синій Коридор : [фантаст. повість] / Марина Муляр; Іл.: Ганна Ісаєнко. — Київ: Прудкий равлик, 2012. — 103 с.: іл.
Троє підлітків з далекого майбутнього несподівано стають свідками, а потім і учасниками небезпечної й непередбачуваної комп'ютерної гри. В їхнє звичне життя на штучно створеній планеті раптово проникають прибульці з іншого світу.
Ранок (Харків)
КРЮКОВА, Тамара Шаміліївна. Кришталевий ключ : [пригод. повість] / Тамара Крюкова. — Х. : Ранок, 2012. - 462 с. — (Дівочі історії).
Герої пригодницкої повісті відомої дитячої пісьменниці, лауреата багатьох премій — Тамари Крюкової, Петрик і Даринка, які приїхали на літо до бабусі в село, дізнаються, що Відьмене болото в давнину було цілющим озером. Діти мріють позбавити зачароване джерело від чар, але для цього потрібно зробити подорож Долиною Міражів і Царством Тіней, повну небезпек, де вони зустрічаються з міфологічними персонажами: страшними людьми-вовками — вовкулаками, підступними бабами-птахами — богинкамі, прекрасними русалками — берегинями, відважними воїнами — блажинами, непередбачуваним Анчуткою...
КРЮКОВА, Тамара Шаміліївна. Повторення пройденого / Тамара Крюкова. — Х. : Ранок, 2012. — 240 с. — (Шкільні прикольні історії).
Тільки уяви собі, що ти раптом опинився в 1982 році, та ще в школі, де вчаться твої майбутні батьки. Кумедно поспілкуватися зі своїм батьком, коли йому було стільки ж років, скільки тобі зараз.
КРЮКОВА, Тамара Шаміліївна. Чаклунка з останньої парти : [повість]. — Х. : Ранок, 2012. — 328 с. — (Шкільні прикольні історії).
Весела повість, головним героєм якої є наш сучасник, школяр на ім`я Вася і його ровесниця Липочка. Вася — горе винахідник, вічний козел відпущення. Іюлька — горе чародійка, суцільне непорозуміння. Він живе в звичайному місті і вчиться у шостому класі. Вона живе в Вернисвіті і вчиться на чарівницю. Від його винаходів одну частину школи лихоманить, а інша качається від реготу. Від її чародійства жителі Вернисвіту не знають, чи то плакати, чи то сміятися. А вже коли Іюлька потрапляє в наш світ і зустрічається з Васею... У двох словах цього не опишешь...
ПАОЛІНІ, Крістофер. Ерагон — Спадок, або Склеп Душ (книга 4). — Харків: Ранок, 2012. — 1088 с.
Довгі місяці тренувань та битв принесли перемоги і надію, але також вони принесли і втрати, що розбивають серця. Та все ж у Ерагона та Сапфіри справжня битва ще тільки попереду: вони повинні подолати титана Гальбаторикса. Якщо вони на це відважаться, то їм належить бути сильними, бо якщо вони не зможуть перемогти – ніхто більше не зможе. Другого шансу не буде. Вершник та його дракон повинні зайти так далеко, як ніхто і ніколи навіть не мріяв. Але чи зможуть вони подолати злого короля та відновити справедливість в Алагезії? І якщо так, то якою ціною?" У четвертої частини циклу «Спадок. Ерагон» – «Inheritance» найвищі результати «продажів першого дня» в 2011 році на території США – 489500 копій в друкованому (83%), цифровому та аудіо форматах! Таки показників у 2011 році не досягала жодна доросла або дитяча книга!
Смарагд (Луцьк)
НОВА ФАНТАСТИЧНА ПРОЗА. Альманах сучасної української літератури. — Луцьк: ПФ «Смарагд», 2012. №21
«Нова фантастична проза» представлений Валентиною Гальяновою з повістю «Химеросховище», повістю Наталії Дев’ятко «Двері і Храми», оповіданнями Дмитра Кузьменка «Олеся» і «У затінку спочилих квіток», підбіркою новел Наталії Ліщинської, уривком з роману Алли Марковської «Екологи, або Копроконська історія», частиною з «Книги оповідей» Юрія Сичука «Оповідь про коло», оповіданням Сніжана Тимченко «Гін шмаркачів» і есеями Андрія Тужикова Критика репрезентована Миколою Савицьким «Трагічні сторінки 20-літніх, або Вічна відсутність обрію», Сергієм Федаком «Нова проза» - для читання не зі сцени, а очима...», Олесем Барлігом «Нова проза Запоріжжя» і Юрієм Ганошенком «Метафізика місця, або Запоріжжя в літературному розрізі».
ГАЛИЧ Уляна. Кроки за спиною: Зб. оповідань. - Київ: Смолоскип, 2012. - 304с. – (Серія «Лауреати «Смолоскипа»).
Теза (Вінниця)
ЕСАУЛОВ, Олександр. Зоряна електричка : Роман / О. Есаулов. — Вінниця: Теза, 2012. — ??? с.
Зоряна електричка – це такий собі міжпланетний вид транспорту, що з'єднує центр галактики з околицями, аби можна було швиденько з'їздити, наприклад, до дідуся, який поселився на старість усього за кілька парсеків, – порибалити чи позбирати гриби. І ніхто з землян не знає, що валун у глибині київського парку – це сегмент міжгалактичної системи сполучення. Камінь нікому не заважає, але коли однокласник раптом у бійці дасть тобі по голові рюкзаком, можуть початися неймовірні дива. Двоє друзів якраз у такій ситуації (тобто після бійки із застосуванням рюкзаків) почали роздумувати, відпочиваючи в парку, про древній Київ – і опинилися там в акурат 7 грудня 1240 року, в епіцентрі битви з татарами. З допомогою інопланетних спецаґентів та рудих котів вони таки благополучно повернулися додому, назавжди зоставшися фанатичними дослідниками історії Київської Русі. Найбільше клопоту з тими переміщеннями в часопросторі мають натомість українські археологи ХХІ століття. При розкопках Десятинної церкви вони знайшли покритий мохом і глиною ...мобільник, загублений там мандрівником із майбутнього Петриком. І ніяк не можуть у численних наукових дискусіях дійти згоди, яке ж призначення мала ця унікальна шкатулка в ХІІІ столітті. Книжка Олександра Есаулова приваблює і напруженим сюжетом, і непоганими описами історичних подій, і дотепними діалогами персонажів. Доброго слова заслуговують ілюстрації, художнє оформлення. Рудий котяра з комунікатором у лапах (ледь не написала "в руках"!) не може не викликати симпатії, так само, як і антенновухі космічні пришельці. Щодо котів, то це ж розумні й спритні інопланетні суперагенти задля маскування перетворилися на волохатих рудьків, у пошуках хлопчиська, що помилково, через технічний збій, потрапив – замість до дідуся на рибалку – на невідому планету Земля.
Відзначений 2011 року «Коронацією слова» у номінації «Романи для дітей 13-18 років».
Темпора (Київ)
МЕЛЬНИК, Ярослав. Телефонуй мені, говори зі мною. — Київ: Темпора, 2012. — 224 с. — Серія: Бібліотека "ЛітАкценту".
Ярослава Мельника, людину химерної долі, закордонна критика називає містиком і неосимволістом. У книзі прози цього українського письменника, який мешкає між Литвою і Францією, читач зіткнеться з гіпнотичним зсувом знайомої нам щоденної реальності, завдяки якому стає можливим духовне звільнення й вихід — через катарсис — в іншу, «паралельну» реальність. Будинок, у якому зникають кімнати; кіносеанс, якому немає кінця; батько, який говорить із сином невідомо звідки… Інтелектуальна насиченість сюрреалістичної прози Я. Мельника дозволяє вийти на відображення архетипів Батька, Бога, Матері, Вітчизни. Прикметні риси повістей та оповідань Ярослава Мельника — напружений сюжет, тонкість психологічного аналізу та рідкісна в наш час «класична» завершеність форми.
Фоліо (Харків)
ЖАДАН, Сергій Вікторович. Ворошиловград : роман / Сергій Жадан. — Харків: Фоліо, 2012. — 442 с. — (Серія "Графіті"). — Наклад: 2500 прим. — ISBN 978-966-03-5244-5.
Одного разу ти дізнаєшся, що твій брат зник у невідомому напрямку, приятелі займаються фінансовими аферами, а бізнес намагаються перекупити представники незрозумілих структур. Реальність виявляється хисткою та зникомою, життя робить крок убік, і ти несподівано опиняєшся поміж своїм минулим, де на тебе чекають друзі, й майбутнім, де на тебе чекають вороги. «Ворошиловград» — роман жорсткий, меланхолійний та реалістичний. Наскільки взагалі реалістичним може бути соцреалізм. Вони приходять і забирають у тебе все, що тобі належить. Вони позбавляють тебе твоєї свободи й твоєї території. Вони забирають у тебе твоє минуле і твою пам’ять. І все, що ти можеш їм протиставити — це свою любов і свою ненависть. Ну, і свої кримінальні навички. Історії українського рейдерства присвячується.
ЖАДАН, Сергій Вікторович. Ворошиловград : роман / Сергій Жадан. — Харків: Фоліо, 2012. — 442 с. — (Серія "Графіті"). — Наклад: 1500 прим. — ISBN 978-966-03-5245-2.
Одного разу ти дізнаєшся, що твій брат зник у невідомому напрямку, приятелі займаються фінансовими аферами, а бізнес намагаються перекупити представники незрозумілих структур. Реальність виявляється хисткою та зникомою, життя робить крок убік, і ти несподівано опиняєшся поміж своїм минулим, де на тебе чекають друзі, й майбутнім, де на тебе чекають вороги. «Ворошиловград» — роман жорсткий, меланхолійний та реалістичний. Наскільки взагалі реалістичним може бути соцреалізм. Вони приходять і забирають у тебе все, що тобі належить. Вони позбавляють тебе твоєї свободи й твоєї території. Вони забирають у тебе твоє минуле і твою пам’ять. І все, що ти можеш їм протиставити — це свою любов і свою ненависть. Ну, і свої кримінальні навички. Історії українського рейдерства присвячується.
КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО, Григорій Федорович. Маруся : повісті та оповідання, драм. твори / Григорій Квітка-Основ'яненко ; [передм., прим. та комент. Л. В. Ушкалова]. - Харків: Фоліо, 2012. - 602 с. : іл. - (Шкільна бібліотека української та світової літератури).
Творчість Григорія Квітки-Основ’яненка (1778—1843) посідає особливе місце в історії української літератури. Саме йому українська література завдячує багатьма своїми рисами. Характер і душа українського народу, жива мова, чудове знання народних звичаїв — все це притаманне творам Квітки-Основ’яненка. До книжки ввійшли твори «Маруся», «Конотопська відьма», «Сватання на Гончарівці», «Шельменко-денщик» та ін.
КОГТЯНЦ, К. Покохати вiдьму. — Харків: Фоліо, 2012. — 188 с.
Новий роман Костянтина Когтянца "Покохати вiдьму" на перший погляд написаний за традиціями героїчного фентезі. Але тільки на перший погляд! Насправді автор викладає сюжет так, наче законів і канонів жанру взагалі не існує. Тут немає демонів-імператорів, герой не здобуває корону, не намагається завоювати чи порятувати світ. Він просто покохав жінку... Однак не звичайну жінку, а чаклунку. Щоправда, вона, м'яко кажучи, зовсім не відповідає стандартним уявленням про чародійок... М'яко кажучи!...
КУРКОВ, Андрій. Львiвська гастроль Джимі Хендрікса / Пер. з рос. В. Бойко. - Харків: Фоліо, 2012. — 442 с.
«У житті найцікавіше — це життя», — сказав одного разу письменник, звертаючись до своїх читачів. І його новий роман «Львівська гастроль Джимі Хендрікса», де переплітаються дійсність і вигадка, де немає межі між реальністю і сюрреалізмом, яскраве тому підтвердження. Над сухопутним Львовом літають чайки, і в місті часом пахне морем. Колишні хіпі в компанії з екс-капітаном КДБ збираються на Личаківському цвинтарі біля могили... американського рок-співака і гітариста Джимі ендрікса. А по стародавніх вулицях міста носиться ночами старенька іномарка з людьми, жадаючими вилікуватися...
ПЕЛЕВІН, Віктор. t. — Харків: Фоліо, 2012. — 412 с.
Головний герой —граф Т., авантюрист і бонвіван, майстер єдиноборств, блискучий стрілець і метальник ножів, його бояться лиходії й обожнюють журналісти скандальної хроніки. Граф пробирається в Оптину Пустинь, про яку, через часткову втрату пам"яті, нічого не пам"ятає, крім назви. На шляху йому зустрічається істота на ймення Арієль, і цей Арієль стверджує, що саме він створив й увесь світ, і самого графа Т...
Ярославів Вал (Київ)
БРИНИХ, Михайло. Хліб із хрящами. — Київ: Ярославів Вал, 2012. — 150 с.
Земля, задобрена людською плоттю, рано чи пізно розродиться. "Радіо Живих Мерців" веде прямий репортаж про кінець світу з села Міцне на Київщині."Хліб із хрящами" – це роман про голод і непрощенність, про ген канібалізму і морок свідомості. Апокаліпсис не буде лагідний до тебе, й триватиме він довше, ніж пульсація інстинкту виживання. Колишній священик стоїть на порозі свого дому й молитва його проста: сокира чи таки автомат?
ЩЕРБАК, Юрій. Час Великої Гри. Фантоми 2079 року. – Київ: Ярославів вал, 2012. – 440 с.
Роман Юрія Щербака "Час Великої Гри. Фантоми 2079 року" є другою книгою - продовженням гостросюжетного політичного трилера, антиутопії "Час смертохристів. Міражі 2077 року". Вихід сенсаційного роману "Час смертохристів" у 2011 році став значною літературною подією, привернув увагу читачів і критиків, про що свідчать дві престижні премії. У центрі роману "Час Великої Гри" - драматична доля головного героя, генерала української розвідки Ігоря Гайдука. Діючи в період Великої темряви та після її закінчення, беручи участь у жорстокій політичній боротьбі, наражаючись на смертельний ризик, генерал Гайдук приймає доленосне рішення... Роман "Час Великої Гри" продовжує стильову лінію "Часу смертохристів" - поєднання магічного реалізму з гротеском, включно з "міфологічними" сценами за участю Христа і Сатани.
|