Аргонавти Всесвіту
сайт україномовної фантастики
[Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Українська фантастика » Українська фантастика » Україномовна фантастика до перекладу
Україномовна фантастика до перекладу
benioslawДата: Неділя, 21.10.2012, 19:25 | Повідомлення # 1
Курсант
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Пишу до вас з великим проханням - мені потрібно знайти якісну українську фантастику, написану українською мовою, яка не перекладена на польську мову. Я студент 4 курсу української філології в Ягеллонському університеті (Краків, Польща). Як частину моєї магістерської десертації я хочу перекласти на польську мову книжку української фантастики, але тут в мене виникає проблема - мені дуже подобається фантастика, але зовсім не знайомий з українською (тобто декілька титулів знаю, але вони вже усі перекладені). Прошу Вас - допоможіть мені. Перед усім, мене цікавить фантастика, якої події осаджені у минулому, з додатками історії (більше стиль Толкіена ніж Лема), але звісно якщо знаєте цікаву фантастику у іншому стилі - пишіть. Якщо маєте можливість, подайте мені декілька заголовків над якими можна попрацювати. Сконтактуватись зі мною можна на електронну пошту pbentkowski@interia.pl та на цьому форумі. Дуже дякую за всіляку підтримку.

Повідомлення відредагував benioslaw - Неділя, 21.10.2012, 19:38
 
argo-unfДата: Неділя, 21.10.2012, 20:51 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 936
Репутація: 7
Статус: Offline
Привіт, benioslaw!
Ваше прохання доволі складне, бо якість фантастики кожен трактує по різному smile . До того ж невідомо, яка фантастика Вам більше підходить - класична чи сучасна. Особисто я радив би Вам звернути увагу на творчість Віктора Савченка:
http://argo-unf.at.ua/load/kozlov_ivan/56